Spoločnosť snov

Keď Mary Kay Ash v roku 1963 začala budovať novú úspešnú kariéru, rozhodla sa napísať knihu s cieľom poradiť ženám, ako prežiť vo svete biznisu, ktorému dominujú muži. Vytvorila dva zoznamy. Jeden obsahoval rad vecí, ktoré vytvorila počas svojich minulých zamestnaní a ktoré boli urobené dobre. Druhý zoznam obsahoval veci, u ktorých cítila, že mohli byť urobené lepšie. Keď zrevidovala oba zoznamy, uvedomila si, že neúmyselne vytvorila marketingový plán spoločnosti snov - tej, ktorá by poskytla ženám s veľkým potenciálom dosahovať personálny a finančný úspech.

S jej celoživotnými úsporami  5 000 USD a s pomocou jej dvadsaťročného syna Richarda Rogersa, Mary Kay uskutočnila svoj sen - v piatok 13. septembra 1963.
 

Sprevádzajúce filozofie

Mary Kay si osvojila Zlaté pravidlo a pojala ho ako svoju filozofiu určujúcu najlepší postup pre každú situáciu:  “Správaj sa k druhým tak, ako by si chcel, aby sa správali k tebe.”  Tiež pevne verila, že životné priority by mali mať svoj jasný sled. Z jej pohľadu to bola viera, na druhom mieste rodina a až potom kariéra.

Mary Kay kládla dôraz na uznávanie úspechov druhých. Opakovane vyzývala ako firemných zamestnancov, tak nezávislé kozmetické poradkyne na to, aby jednali s každou osobou, ktorú stretnú, akoby na sebe mali napísané "Dodaj mi pocit dôležitosti".

Společnost Mary Kay stále odkazuje na tieto princípy Mary Kay Ash.

-----

Kozmetické prípravky Mary Kay sú vyrábané výhradne vo fabrike v americkom Dallase a exportované do celého sveta. Prípravky nie sú testované na zvieratkách.

Globálne ročné tržby spoločnosti Mary Kay Inc. presahujú 4 miliardy dolárov a počet nezávislých kozmetických poradkýň Mary Kay prekračuje 3,5 milióna. 

Mary Kay patrí medzi najsilnejšie značky na Slovensku v roku 2013!

Česká pobočka získala toto ocenenie v roku 2015 aj 2014. Slovenská pobočka v roku 2013 a obhájila ho aj v roku 2014.

Toto celosvetové ocenenie udeľuje medzinárodná organizácia Superbrands International najvýznamnejším značkám v 90 krajinách sveta.

Ocenenie Superbrands sa udeľuje na základe rozhodnutia Odbornej poroty zloženej z expertov z oblasti marketingu, médií, komunikácie a biznisu a spotrebiteľského prieskumu. Superbrands je zároveň najuznávanejším celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia značiek a ocenenie získavajú tie značky, ktoré dosiahli v danom odvetví vynikajúcu povesť.

Ocenenia prípravkov Mary Kay®

  Od roku 2003 sme celkom 30-krát získali titul od Asociácie vizážistov a stylistov, z toho 25-krát titul Odporúčané AVS-ČR a 5-          krát Výrobok roka.

Ako zakúpite Mary Kay®

Produkty kvalitnej americkej značky Mary Kay si viete zakúpiť priamo vo Velvet štúdiu v Rovinke. V prípade, že Vami zvolený produkt nie je aktuálne skladom, máte možnosť zvoliť si jednu z nasledovných možností objednania:

 

- telefonicky,

- mailovo

- online na stránke www.marykay.sk/velvetstudio.nociarova 

 

Tovar objednávam a expedujem v čo najkratšom čase k Vašej plnej spokojnosti